اموزش برنامه نویسی

با مراجعه به این وبلاگ میتوانید از اموزش های ما بهره مند شوید

اموزش برنامه نویسی

با مراجعه به این وبلاگ میتوانید از اموزش های ما بهره مند شوید

آموزش زبان برنامه نویسی

  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی چیست

با سایت بنو که سایتی مطرح در عرصه آموزش برنامه نویسی است می توانید به راحتی تمامی زبان های زیر را فرا بگیرید.

برنامه نویسی به زبان ساده به معنی برقراری ارتباط و آموزش دادن یک سیستم کامپیوتری برای انجام وظایف مشخصی است. با استفاده از فرآیند برنامه نویسی ما می توانیم با سیستم های کامپیوتری صحبت کنیم تا وظایف آن ها را برایشان مشخص کنیم.

این ارتباط میان انسان و سیستم به واسطه زبان های برنامه نویسی ضورت می گیرد. این زبان ها مجموعه ای از حروف و عبارت های مشخص هستند که هم برای انسان ها و هم کامپیوتر ها قابل فهم هستند.

آموزش برنامه نویسی یه چیزی شبیه همان کد ها است. برنامه نویسی یعنی نوشتن یک دستورات برای یه ماشین که اون ماشین فقط اون دستورات را می فهمد. حالا نکته اینجا هست که شما می توانید این برنامه را آنقدر خوب بنویسید که بهترین حالت ممکن باشد و سریع به جواب برسی .

نمونه ای از زبان های برنامه نویسی

React

اسم این کتابخانه React.js بود که برای توسعه وب اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار میگرفت. این کتابخانه سرعت بسیار بالا و سادگی خاصی دارد که باعث شد خیلی سریع مورد توجه قرار بگیرد. اواخر مارچ 2015 بود که فیسبوک یک فریم ورک جدید به اسم React Native منتشر کرد که بهتان اجازه می دهد فقط با استفاده از جاوا اسکریپت و کتابخانه React اپلیکیشن موبایل برای ios بسازدید. فیسبوک شش ماه بعد گام اصلی و محکم را با انتشار React Native برای Android برداشت.

React یک DOM مجازی در حافظه ایجاد می‌کند

بجای دستکاری مستقیم DOM مرورگر، این کتابخانه یک DOM مجازی در حافظه ایجاد می‌کند و تمام تغییرات لازم را قبل از اینکه در DOM مرورگر اعمال کند در DOM مجازی اعمال می‌کند

چرا باید از آموزش طراحی سایت بنو استفاده کنم ؟

شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید استفاده کنید ولی مزایایی استفاده از آموزش های سایت ما این است که شما مجموعه ما آموزش های متعددی در زمینه آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به هدف خود نزدیک شوید . کل آموزش ها ی ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . مجموعه بنو با داشتن مطالب آموزشی بسیار زیاد و سر فصل های مختلف دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. البته بنو سایت به صورت تخصصی برروی آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت و موارد نزدیک به آن فعالیت داریم.

 

  • ۹۹/۰۵/۱۰
  • زهره حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی