اموزش برنامه نویسی

با مراجعه به این وبلاگ میتوانید از اموزش های ما بهره مند شوید

اموزش برنامه نویسی

با مراجعه به این وبلاگ میتوانید از اموزش های ما بهره مند شوید

آموزش زبان برنامه نویسی

  • ۰
  • ۰

سئو چیست

در این مقاله از  آموزش برنامه نویسی می خواهیم راجب سئو (SEO) صحبت کنیم.

سئو در انگلیسی به معنی Search Engine Optimization که بطور مختصر معادل SEO و معنی آن نیز بهینه موتور جستجو می باشد که آنرا میتوان بدین صورت تعریف کرد:

سئو را میتوان به مجموعه ای از روش های و استراتژی ها به هدف بهینه نموندن یک سایت دانست .این فرایند به منظور بالا بردن اهمیت یک سایت برای موتور جستجو (گوگل)دانست که بالا رفتن اهمیت نیز سبب افزایش رتبه سایت در موتور جستجو خواهد شد.

هدف از سئو چیست

اهداف کلی از سئو سایت می تواند شامل موارد زیر باشد :

باعث افزایش فروش خواهد شد

باعث ایجاد برند دلخواه می شود

بهترین ابزار برای بازاریابی و تبلیغات می باشد

باعث افزایش بازدید کننده و در نتیجه ترافیک سایت خواهد شد.

هدف از سئو ، بهینه کردن سایت به منظور افزایش بالاترین رتبه در نتایج جستجو است.بعد از شروع کردن به بهینه سازی سایت طبق دانش های اندوخته شده و تجربیات که حرف اول را در سئو سایت میزند،باید صبر کرد.زمان بهترین سرمایه‌گذاری برای بهینه شدن سایت در نتایج می باشد.

نمیتوان زمان دقیقی برای بهبود سایت در نتایج با کلمات کلیدی مد نظر تعیین کرد اما بسته به رقابتی که در آن کلمه وجود دارد ممکن است تا چند ماه این پروسه طول کشیده تا به نتیجه دلخواه برسد.خیلی مهم است که سایت سئو شده بین 3 نتیجه اول قرار بگیرد به دلیل اینکه بیشترین سهم یعنی حدود 60 درصد کلیک ها در مابین رتبه های 1-3پخش شده و 40 درصد مابین رتبه های 4-10پخش می شود.

SEO به دو بخش کلی زیر تقسیم میشود:

  1. Seo On page درون صفحه
  2. Seo off page بیرون صفحه

چرا باید از آموزش طراحی سایت بنو استفاده کنم ؟

شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید استفاده کنید ولی مزایایی استفاده از آموزش های سایت ما این است که شما مجموعه ما آموزش های متعددی در زمینه آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به هدف خود نزدیک شوید . کل آموزش ها ی ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . مجموعه بنو با داشتن مطالب آموزشی بسیار زیاد و سر فصل های مختلف دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. البته بنو سایت به صورت تخصصی برروی آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت و موارد نزدیک به آن فعالیت داریم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی