اموزش برنامه نویسی

با مراجعه به این وبلاگ میتوانید از اموزش های ما بهره مند شوید

اموزش برنامه نویسی

با مراجعه به این وبلاگ میتوانید از اموزش های ما بهره مند شوید

آموزش زبان برنامه نویسی

  • ۰
  • ۰

معرفی LESS  و  SASS و تفاوت آنها

LESS  و  SASS هر دو فریم ورک هایی برای نوشتن کد های css بهینه سازی شده و آسان کردن ساخت استایل خا در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. مهم ترین کاری که LESS  و  SASS انجام میدهند ، جلوگیری از تکرار کدهای css است. این دو تفاوت هایی دارند که در این مقاله با آن ها آشنا خواهید شد.

LESS چیست؟

LESS یکی از فریم ورک های css است که از قوانین css استفاده میکند، LESS توسط روش هایی مانند متغییر ها ، حسابگر ها، mixin ها و توابع ، قابلیت های css را توسعه داده  به گونه ای که میتوان کد های LESS را در یک فایل css  نوشت. کامپلیر اصلی LESS با استفاده از جاوا اسکریپت نوشته شده است و کد های نگارش یافته را به فرمت استاندار css تبدیل میکند. نگارش استایل ها با دید ماژولار از قابلیت های فریم ورک است.

SASS چیست؟

SASS زبان پیشرفته css ، پایدار و قدرتمند است. SASS  قدرت و ظرافت را به زبان اصلی اضافه میکند. SASS به شما این امکان را میدهد که از متغییر ها ، قوانین توافقی ، مخلوط ها ، واردات درون خطی و غیره استفاده کنید. SASS کمک میکند تا استایل های بزرگ را به خوبی سازماندهی کنید و استایل های کوچک را به سرعت و به ویژه با کمک کتابخانه کوچک compass دریافت کنید.

چرا باید از آموزش طراحی سایت بنو استفاده کنم ؟

شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید استفاده کنید ولی مزایایی استفاده از آموزش های سایت ما این است که شما مجموعه ما آموزش های متعددی در زمینه آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به هدف خود نزدیک شوید . کل آموزش ها ی ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . مجموعه بنو با داشتن مطالب آموزشی بسیار زیاد و سر فصل های مختلف دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. البته بنو سایت به صورت تخصصی برروی آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت و موارد نزدیک به آن فعالیت داریم.ۀ«هۀالئربیئرمب ۀ«هۀالئربیئرمب ۀ«هۀالئربیئرمب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی